Zuzununannesi01 Kızlar adetime 3 gün var kaset test yaptım baya belli çıktı kan verdim 40 çıktı normalmi sizce adetime 3 gün varken
moom222 Zuzununannesi01 normal cnm daha düşük degerle öğrenen var iki gün sonra tekrar kan ver iki katına çıkıyor mu bak
TazeAnne06 Zuzununannesi01 evet normal önemli olan 2 kat artması her vücutta farklı sonuçlar çıkar betada hayırlı olsun🤭
Lavinnn Zuzununannesi01 aaaaaaa çok sevindim canım hayırlı olsun geçen ay yaptığın aşılama işe yaramış bak çok mutlu oldum baya da dua ettim 🥰
Zuzununannesi01 Lavinnn Ay tşk ederim canım benim ya şok oldum beklemiyordum valla bu ay tamamen bırakmıştım çünkü
Zuzununannesi01 Lavinnn çok teşekkür kuzum Allah razı olsun inşallah sağlıklı bir şekilde artar sonuç
Lavinnn Zuzununannesi01 dün birden aklıma geldin dedim gebe kaldı mı ne yaptı acaba. Çok çok mutlu oldum ya görünce böyle değerini inşallah artar sağlıkla 🤲🏻🤲🏻🥰
Lavinnn Zuzununannesi01 yaaaa gördüm minnak doktor 5 gün geri dedi gelişimine Çarşamba tekrar görmeye gidecez inşallah sorun yoktur dua et bana canım olur mu 🥰
Zuzununannesi01 Lavinnn bizde çok mutlu olduk canım inşallah ikimizde sağ salim kucağımıza alırız inşallah