Xxxbetuss Kizlarr merhaba ben 8+3 haftalık hamileyim ve enfeksiyondan çok şikayetim var doktorum antibiyotik verdi kanama yaptığı icin bırakmak zorunda kaldım. Bol bol su içmem gerekiyor içiyorum da başka hangi şekilde su enfeksiyondan kurtulurum 😖
QUEEN088 Xxxbetuss Kanda enfeksiyon yoksa başka enfeksiyonlar,? Bende enfeksiyon zamani antibiyotik fitil kullandim birde bol su yardimcı oldu
Xxxbetuss QUEEN088 idrar yolu enfeksiyonu antibiyotik kullandım kanama yaptı bıraktım su içiyorum ama herhangi bir düzelme olmadı :(
Xxxbetuss QUEEN088 ay bende alayım kuşburnu çayı insallah iyi gelir. Su içiyorum bol bol ama bir faydasını görmedim Henüz :(