6+5 gebeyim 3 gündür kırmızı ve kahverengi şeklinde kanamam oluyor doktorlar kese yerinde duruyor ama henüz bebek ve kalp atışı görünmüyor aşılama ile olduğu için pazartesiye kadar bekliycez dedi💙 Aşırı derecede karın ağrım var bu veya buna benzer durum yasayaniniz var mı veya düşük böyle bişey mi 🤰🏼