Zuhalsareelif bernaaozkara benmde assagı ındı ve benmde enfeksıyonum var malesef ne yaptıysamda gecmedı enfeksıyonum . Ustelık cok yuksek enfeksıyonum 190da daha doktora gıtmedım carsamba gıdıcem
bernaaozkara cebilgiic Sarı akıntı normalmi peki nişanın kanlı yada kahverengi olduğu söyleniyor bu Sarı ama baya yoğun sümüklü kıvamda hiç böyle akıntım olmazdı normalde
bernaaozkara Gul28331 enfeksiyonum vardı ama peynir kesiği gibiydi geçti sonra bu farklı diğerlerinden ağrılı bir şekilde geliyor