Teslimeesma 17+6 haftaligiz yarın 18 oluyoruz 😂😂😂 bugün doktorda kontrolümüz vardı ve cinsiyetimiz kız çıktı Gökçe Minâ ismini çok beğeniyorum ama değişik isimler olursa da olur onerilerinizi bekliyorumm❤️💃
Ays_cskn Teslimeesma Asya ece dusunuyorum bende hatta h.cikisini bile siparis verdik Gökçe ismi cok guzel ilk bende dusunmustum sonra bu isimde kaldik😊
Ilkhayat cigdem4154 bende kızım olsun çok istiyorum 19 haftalık olduk geçen gittim çok uğraştı doktorum kendini göstersin diye penisini değilde yumurtaliklarini gördüm dedi detaylı ultrasonda daha net belli olur dedi eğer kızım olursa Azra istiyorum bende 🤲🙏
Kalkgidek01 33 haftalğım isim yok daha gökçeye sıcaktım erkek ismi olarak da kullanılıyormus vazgeçtim isimsiz dogacak kuzum bir türlü begenemiyorum
Padfoot Kaahvelii ne alaka ne güzel anlamı var işte. Büyüleyici etkileyici ufsunlu. Ben çok beğeniyorum
Naile_7732 Teslimeesma ilk kızımın adı ömür güneş ☀️ şimdi ikinci kızım olacak kesın olarak adını Yektanur koyacağım inşallah 🤎
Kaahvelii Padfoot tercih sizin tabi ki Tasvip edilmeyen isimler bunlar mesela sanem gibi ateş,savaş gibi gibi…