Busoo Ben gitmiştim canım erken doğum durumumu biliyor doktor sabah doktora kontrole gittim akşam geldiğimde oldu, suyu her şeyi yerinde dedi bana öyle dediği için gitmedim sence yine de gitmeli miyim ki çok şükür bebeğimin hareketleri de yerinde. Yani erken doğum riskim vardı zaten Enfeksiyondan dolayı ama ne yapayım sence