Eslem_1 az Alman en iyisi çok alıpta doldurmak iyi değil giymiyor bille rahat olması gerekiyor bende az aldım iyki de öyle yapmışım 42 günlük oğluma şimdi hiç biri olmuyor o gün gittik tekrardan yazlık kıyafet aldık bende bir gün sürmüştü yıkadım 4 gün sonra ütüledim çantamı hazırlamıştım