kuzeymomsss Sinay benim doğumdan önce nstde sancı çıktığı için alttan muayene yapmışlardı. Sezeryan oldum birdaha bakılmadı, ama bazı doktorlar 40 günden sonra alttan muayene ediyorlarmış
Cemreninannesiii Sinay doğum öncesi doğumda veya sonrasındaki muayenelerin hiç birinde alttan bakılmadı
YaSeEeeee Doğum yaptıktan sonra odada vajinal muayene oldum sonrasında gerek yoktu bantı çıkarırken ultrasonla bakılıyor o kadr 🤷♀️
MihmininAnnesi Doğum yapacağım sabah vajinal bakıldı. Doğumdan çıkınca kanama kontrolü için bir kez daha alttan bakıldı zaten anestezi altında olduğum için hissetmemiştim. İlk doğum sonrası kontrol ultrason la oldu. Planlı sezaryendi