Bende 38 oldum bugün kontrolüm vardı sancım yok doktor alttan muayne etti 2 cm açıklık var dedi eliyle baya bastırdı ben uyardım rahimi bu hafta doğum olur gibisinden konuştu ama ne zaman başlar acaba doğum bana az az kan vs gelebilir dedi ama bir şey yok