Yeğenim de bir gece durmjstu mavi ışıkta tuttular. Çok çok sık beslenmesi lazım. İstemese bile ki yenidoğan hem çok uyuyor hem sarilikta uyutuyor siz kaldırın mutlaka . Bizim 9.9 çıkmıştı. Ama hala kontrol altındayiz her hafta doktora gidiyoruz çünkü benle bebeğim arasında kan uyuşmazlığı var böyle olunca daha çok risk oluyormuş. Rabbim şifa versin 🙏💜