prenseskizim78 Kızlar 38 haftalığım bugün adet ağrısı gibi ağrım var ama bebek kanalda değil neden oluyor acaba doğum yaklaşması mi nedir bu
Krc-123 prenseskizim78 benimde kasıklarıma çok kötü ağrı giriyor 36. Haftadayım. Bebek yönünü arıyor diyorlar doktora sordum normal dedi ama
brcnkrt55 prenseskizim78 38+5 haftalık benimde gece yattığımda ve sabah kalktığımda adet ağrısı gibi oluyor nst de sancı falanda çıkmıyor
Deemetibostnci Krc-123 dogum un başladığını sırtınız dan belinize sancı başlar sonra kasığa ve çatıya iner çatıda ki sancı dogumun hızlanması demektir kızlar iki tane dogurdum aklınız da olsun