gzdcdr Kızlar merhaba, 14+4 haftalık hamileyim. Dün akşamdan beri ara ara bel ağrısı hissediyorum. Sizce normal mi? Benim gibi bu haftalarda ağrı yaşayan var mı ?
Minigiminannesiyim_ Bende yaşıyordum 12.ci haftadan sonra 3 gün gece hiç uyumamistim sonra doktora gittim herşey yolunda olurmuş ilk gebelikte