Kbr999 Merhaba arkadaşlar 10 haftalık hamileyim birkaç haftadır açık kahverengi akıntım var birkaç gündür sağ kasigimda çok fazla bir sancı var sizce normal mi bu durum panik oldum iyice
Fidan_14 Kbr999 bence doktora haata ulturasona görünün bende aynı öyleydim ve kan alanı gözükdü şukur şimdi iyleşdi
Annesininportakali53 Kbr999 bekleme kuzum doktora git biz bisey diyemeyiz uktrasonla baksin önlem amaçlı ilaç verir
Pera48 Bir şey dememiz doğru olmaz gebelikte lekelenmelerin hiç olmaması istenir dedi doktorum geçen kontrolümde, bence en iyisi doktorunuzla konuşmanız bir hastaneye başvurmanız.