Kbraberk Kızlar daha 14 haftalığız ama sanki çatlaklarım daha belli olmaya başlamış daha öncedende vardı çatlağım kilo alıp vermekten yapıpda memnun kaldıgınız neler var acaba
aylinpalaa Kbraberk bende vazelin sürüyorum canım önceden çatlağım vardı ama 26 haftalık oldum henüz çatlamadım, görcez bakalım😂
Dark Kbraberk benim hiç olmadı güreşçi gibi bebe yağı sürdüm, boca ettim. Sıfır çatlak kocaman karnim vardı onda rağmen. Karın kalcs göğüs baldır sürün. Krem olarak lireac kullandım ekstra
Kbraberk aylinpalaa yaaa erken basladı sankı benımkı boyle gıderse naptın daha 😂 Allahtan beyaz renk bide pembemsi gibi olsaydı😂 size maşallah maşallah diyelim inşallah çatlamaz 😂
aylinpalaa Kbraberk inşallah canım çatlarsa da yapacak bir şey yok sonuçta zamanla beyazlıyor bebişlerimizin canı sağolsun☺️ Yine de krem kullanmaya devam et bioilden çok memnun kalan vardı onu da deneyebilirsin
Kbraberk aylinpalaa onu arkadasım kullandıda pek memnun kalmadı canım ondan vazgectım geri tabiki canı saolsun 1.5 yıl bekledim ben onu 🥰
Dark Kbraberk önce uni baby kullandım bitince Dalin. İkiside iyiydi ama Dalin daha yağlı şuan olsa Dalin alirim
seherunvr Bulabilirseniz orijinal kantoron yağı da çok iyi geliyo hatta kakao çekirdeği yağı ile karıştırıp kullanıp memnun kalanlarda çok fazla 🙂