Buseuynk Bebegimin göğüslerinde şişlik ve sertlik var , bu durumu yasayan bilgi sahibi olan var mı ne yapmam lazım
Ecrin_Su47 Buseuynk hayırlı olsun cnm Rabbim sağlıklı hayırlı evlatlar etsin inşallah 🤲 onun göğüsünde süt var sakın sıkmayın canı çok yanar bnim 2. Doğumunda ilk kez gördüm kayın valdem süt dedi ve ona duş yaparken giti sıktı nasıl ağlıyordu hiç ağlamayan bebeğim aylarca ağladı goguslerden dolayı bnde bilmiyorum tabi ovalayinca susuyordu sonra doktordan duydum sıkılmaz diye dünyam başıma yıkıldı aylarca canı yanıyor diye gece gündüz hep agladi büyük kızıma da öyle yapmıştı tabi bn cahil 17 yaşında anne olunca bilmiyordum ah ah nasıl alıyorlardı 3. Bebeğime hiç izin vermedim kendim yıkadım hep zaten iki kez kızımı iki kez oğlumu yıkadı o da eziyet oldu onlara lütfen dikkat edin sizde
Kubrailkan Bizim sutumuzden dolayi oluyor diye biliyorum eskiden sikarlarmis yada dagitmaya çalışır ovarlarmis ama bunu yapmak çok riskliymis ,okumuştum. Ellesmemek lazım 🙏💜
Sellly Benimde bebişimin çok şişmişti süt akıyordu çok şaşırmıştım. Doktorum hormonal dedi. Hatırlamıyorum krem verdimi vermedimi ama endişelenecek bişey olmadığını hatırlıyorum🙏🏼