Zynp19 Kızlar ben 17+3 oldum bu sıralarda belimde bazen aniden ağrı giriyo sizde de var mı böyle bişiler
Zynp19 Esraakdmr o zman biraz daha dikkat etcez demekki kuzum ani hareketlerden felan birden oluyo çünkü
Gmzgs Suleberkan Canım elevit ve demir ilacı kullananıyomsn ayni zamanda bende regenesis max kullanıyorum 2 günde 1 ama bagirsaklarimi cok bozuk ondan mı acaba diyorum ilk kullandiğim zamanlard yapmsti simdi 2 güne düsürdüğüm icin mi hiç düzelmiyor
Zynp19 Bende iki tane kullanıyorum bi damla kemik gelişimi için birde Demir b12 folik asit hepsi Bir Arada olan vitamin
Rdvanaysem Zynp19 kilo almaya çabalıyorum alamıyorum da ilerledikçe kemiklerim belli oluyor galiba güçsüz düşüyorum
Suleberkan Gmzgs canım ben 19 +1 vitamin hapını kullanıyorum günde 1 tane birde kan ilacını verdi ama ben içemiyorum artık kabızlık yaptı onun dışında birşey kullanmıyorum
GamzeBalcDemircan Karnınızda gerginlik hissediyrmusunuz kızlar 2 gündür benim karnım çok gergin elliyince yumuşak ama gergin hissediyr zor yürüyrm bide karnımın alt tarafında ağrım oluyr son günlerde çok yordum kendimi ondanmı acaba bilemiyrm ptesi randevu alabildim bi gidicem bakalım