gamzeliv benimde öyle ama sağlık ocağındaki hemşirem bebeğe bişey olmaz o her türlü senden beslenir sen Doğumda çok zorluk çekersin dedi Allah korusun çok kan kaybı olur dedi ama bakalım bende ilaçları kullanıyorum da düşük hep inşallah bi sorun çıkmaz