Herkese selam aramızda doğuma 1 ay kalasi saçlarını kuaförde boyatan varmi yani açıcı vs kullanilcak diplerine boya yaptrmicam sizler bu konuda neler biliyorsunuz yoksa doğumdan sonra emzirme döneminde yaptırmak daha mı mantikli bir kaç saat emzirmeme sagip sütü dökme durumu var o dönemde yaptrnca sizler ne yaparsınız böyle bi durumda 😑🤷🏻♀️🤦🏻♀️💕💕