Berfi Normal doğum istiyorum bir sorun çıkmazsa kaç tane depend gitti acaba ona göre almak istiyorum.
Begumergun Berfi ben 1 paket aldım koydum çantaya eğer yetmezse marketlerde bile satılan bişey alırım tekrar diye düşündüm
Berfi Melike Feyzaaa1 Begumergun Sarahh Teşekkür ederim cevaplar için bende şimdilik bir paket alayım o zaman.
Feyzaaa1 DlrOzn depend külotlu ve kullanımı çok rahat. Sizin aldığınız normal büyük boy ped gibi bisey galiba
Hazalaskin DlrOzn lohusa Pedi bildiğin gibi ped şeklinde depend kilot gibi giyiliyor çıkma taşma kayma yapmıyor canım o farkı var
Sarahh Berfi bence 1 paket alsanız yeter 2 gün çok kanama oluyor 2 gün sonrası normal ped kullandım ben doğrusu depent değil hasta bezi almıştım sadece 2 tanesini kullandım
Sbm050421 Berfi ya herkes rahat olsun diye büyük aldım falan demiş , 65 kilo ile doğuma giden L beden almış 85 le gidende L beden almış , şaştım kaldım
mirage333 Berfi ben 1 paket aldım icerisinde 9 adet var. Yetmezse migroslarda falan satılıyor hemen alıncak birsey.
ahenkk_1224 Berfi ilk gebeligimde baya kullanmam gerekti. Çünkü normal dönem kanamaları gibi bir durum olmuyor daha fazlası oluyor. Bence 1 paket az. O an hemencecik biri alıp getirebilecekse 1 paket alıp çantaniza koyun yoksa en az 2 paket olmalı bence. Tecrübeyle sabit.
zssupertramp Berfi kanama miktarı kişiden kişiye değişen bir şey aslında. Benim yoğun kanamam ilk 10 gün oldu o yüzden bana iki paket giderken benzer dönemde doğum yapan iki arkadaşıma bir paket yetti