Sehrbnon12 kevser55 bende gecen hafta 12 de doktoruma gittim ne zaman hissederim diye sordum ikiz oldugu için 16 17 haftalarda hissetmeye başlarsın dedi bakalım kaldı 4 haftamız bekliyoruz bian önce hissetmeyi
nurli34 kevser55 ay ben cinsiyet konusunda asıeı heyecanlıyım bi an önce öğrenmek istiyorum sende ötle misin 🤣
Dpolunay kevser55 ben 18 falandim hissettiğim de ilk böyle belli belirsiz nabız gibi hissediyor insan
Elif127 kevser55 14. Haftada çok minik bi hareket hissetmiştim cinsiyeti erkek erken hissedenlerin çoğu erkek oluyor genelde şuan 30+6yız yerinde durmuyor 😅🤣🥰
ozgetoozge Ben 17. Hafta başladim hissetmeye ama son 2 3 gündür çok hissedemiyorum normal mi acaba? İnsan böyle olunca daha çok korkuyor hissedemiyorum bir problem var mi diye surekli kontrole gitmek istiyorum😅
Dammy ozgetoozge Düzenli hareketler icin 17. Hafta erken. Bizim 26dan sonra düzene girdi. Suanda bu şekilde olması normal, hareketleri ve kasları cok güçlü degil 😇
Htce1 ozgetoozge bende dün akşamdan beri çok az hissediyorum sanki hareket etmiyor gibi doktora mı gitsem diye düşünüp duruyorum normalde çok hareketli idi maşallah ama şuan aklım bebeğimde 😞
leona98 kevser55 ben hissediyordum bazen ama dun konserdeyken karnimda pit pit tekme hissetdim. (20+2 haftadayim) sanirsam ilk tekmeyi yedim🤣