Htc3866 ben yahyalıda oturuyorum şehir dışındayız biraz, system hastanesi hüsne bostan’a gidiyorum muayene 195 liraydı ocak ayına kadar daha sonra 235 lira oldu 31+2 deyim sezeryan olucak bekliyoruz doktorumdan memnunum şimdilik sıkıntı yok çok tatlı bi kadın 🌸🥰