cangirll kizlar 21. haftadayim henuz tetenoz asimi yaptirmadim siz kacinci haftada oldunuz ben 21den sonra olsam sorun olur mu
Bayancorek cangirll ilk dozu 20. haftada olmuştum. Doktorla sağlık ocağındaki ebe uygun zaman demişti. Bence çok geç kalmamışsınız. Zaman geçmeden sorun.
Twinmommm cangirll Yok olmaz ama bir an önce olun 2 doz şeklinde çünkü. Bende 20 haftamda olmuştum daha öncesinde yapmak istemiyorlar zaten.