Deleted4445656 Kızlar yatak olarak ne tercih ediyorsunuz ahşap beşik mi park yatak mı? 1 yaşa kadar oda yapmayacağım rahat bir yatak olsun istiyorum ama emin olamadım
Bayancorek Deleted4445656 Oda yapmayacak olsam park beşik alırdım, ahşap beşikten daha kullanışlı ve konforlu bence. 🤗
mrs_elisah Deleted4445656 park beşik inanki çok rahat. Hafif güvenli kolay taşınıyor kolay açılıp kapanıyor.
zeeynepp19 Deleted4445656 bende oda yapmadım ahşap beşik aldım içine yorgancıdan yatak yaptırdım ayrıca reflu yatağıda almıştım onu da beşiğin içinde yaptırdığım yatağın üstüne koyarak kullandım hem daha yüksek oldu ve rahat 3.5 aylığız hala o sekilde kullanıyorum
Deleted4445656 Feyza-nur neden peki boyu 1.20 falan yatakların içine ortopedik yatak alınca olmaz mı ya🙈
zeeynepp19 Deleted4445656 evet park yatakta rahat oluyor ben beşiği almadım hediye geldi ama kendim alacak olsaydım bende park tercih ederdim😂
Feyza-nur Deleted4445656 şöyle 70 120 beşik aldık büyüklüğü iyi yani ama bebeğim gönmeye baslayınca tam 7 ayında filan sürekli çarpti ve kendını uyandırdı kenarlarına örtülerini koydum sıcakta hiç hava almıypr beşik rahat yatamadı şimdi yerde yatıyor şimdiki aklım olsa park yatak alırdım
Mineoooo Deleted4445656 büyük büyük baya geniş hani bence tek çocuk 4 5 yaşına kadar bile yatar ben baya uzun süre oda falan yapamayacağım tercihte etmediğim için uzun ömürlü büyük diye bunu tercih ettim
Bayancorek enbiannee Park yatak memnuniyeti çok var. Ahşaplar kullanışlı olmuyor diyen çok kişiye rastladım. Ben yatak odamda yer olmadığı için maalesef oda yapıyorum direk. Yoksa park beşik alırdım. 🙈
enbiannee Bayancorek park beşik aynen çok konforlu ve cok rahat canım bizim oda musait baya hemen oda yapmayı düşünmediğim için park yatak almayi düşünüyoruz 🤗