Melisberaaa Merhaba arkadaşlar, bugün dr randevum vardı suyu azalmış takip edelim daha çok azalırsa sezeryan yapacağız dedi, böyle bi şey yaşayan var mı? Ne yapabilirim? Açılmam sancım yok
Yesim Melisberaaa kuzum doktor söylemiş zaten, her gün nts ye git der baktı ki suyun iyice azaldı doğuma alır suni sanci verir yada direk sezeryana bebeğin durumuna bağlı sen yine bebeğin hareketlerini sık sık takip et
tahaninannesi19 Melisberaaa benimde suyum azalmıstı 37 haftalıkken 38+1 e gün verdi bizim içimiz rahat etmedi baska bır doktora daha gıttım doçentti o bebegı sıkıntıya sokmayacagını soyledı nstye gireceğim arada hareketlerini takıp et dedı 39 hafta olunca sezeryan olacagım
Melisberaaa Yesim Yesim öyle aslında riskli bi dönemde değilim çok şükür, ama sezeryandan biraz korkuyorum ondan yapabileceğim bi şey var mı merak etmiştim, teşekkürler💐
hil8 Merhaba benimde 35 itibari su azalması vardı havuç suyu içtim günde 2 bardak şuan 37+5 siz herşey yolunda heycanla gelmesini bekliyoruz bakalım