Kızlar merhaba az önce doktordan geldim doktor bana ultrasonografi kagidi verdi, bugüne mutlaka randevu bulnaya çalış dedi en fazla 1- 2 gun sonraya bul dedi eger bulamazsan ikili tarama testi yaparız dedi tamam dedim assagiya indim agustos ayina kadar randevu yok dediler bende doktorun yanına çıktım sekretere sordum randevu bulamadim dedim benim yapacağım bisey yok dedi kapıyı suratıma kapattı doktor bebisimin fotografini da vermedi moralim bozuldu ben simdi ne zaman nasıl ikili tarama yaptiricam veya ultrasonografiye randevu bulucam doktor şu gün bile gel demedi 13 haftalk hamileyim