Minikamm Kizlar 5+5 te kontrole gitcem insallah. Sizce kesenin icinde bebek görünür mü ? Tecrübe edenleriniz vardır mutlaka :) paylasirsaniz sevinirim 😍
TazeAnne06 Minikamm benim 5’te keseler göründü bebek oluşmamış denildi 6’da kalp atışlarını duyduk canım eğer kese boş falan derlerse sıkma canını 🥰
Annesininportakali53 Minikamm vajinal ultrasonla bakılırsa yolk görünür kuzum zannetmiyorum daha erken ben 6+4 te gördüm ve duydum🥰
Deletedmom_12 Belki daha erken olabilir kisiden kisiye degisiyor endiselenme canim ama 7 8 9 da net gorursum duyarsin 🥰