Merhabalar 33 haftadayım dünden beri altım o kadar ağrıyor ki, geçen hafta kontrolden geldim ve doktor her şeyin yolunda olduğunu bebeğin ters(oturur pozisyonda) durduğunj söyledi ama dünden beri inanılmaz bir ağrı var altımda sancı mı anlayamıyorum doğum belirtisi mi