blackberry118 Bingöl'de yasiyorum. Küçük bir sehir ve son 1 yilda burada hic iyi hatirlanan dogum duymadim. Normal dogumlar bol kesikli ic dış dikişli 40ım çıkana kadar oturamadim bile diyen bir sürü kadinla tanıştım. Özel hastane doguma birinin girmesine izin verirse bana dogru nefes tekniklerini hatirlatacak dogum aninda istemedigim seyler yapilmasina engel olacak bir doula tutmak istiyorum. İzmirden istanbuldan bikac isim var aklimda. Sizce değer mi 2bin tl kadar bi ucreti var. Gerçekten iyi hatirlayacagim bedenime zarar vermeyecegim bir dogum gecirmemde katkisi olur mu dersiniz. Çünkü kesi yırtık özel bolgemi mahveder bi daha hic özel hayatim kalmazmis gbi hissediyorum.
mucizemizibekliyoruzz blackberry118 canım özel hastanelerde de mi böyle anlamadım? 1 tane mi iyi doktor yok yani
blackberry118 Ozel hastanedeki doktorumdan cok memnunum ama orda normal dogum yapan birine rastlamadim henuz. Sezaryana girenler sıkıntı yasamamis cabuk iyilesmis. mucizemizibekliyoruzz
blackberry118 mucizemizibekliyoruzz İyi doktor mutlaka devlette de vardir ama normal doguma girmiyorlar pek ebeler daha cok yaptiriyormus dogumu canim.
mucizemizibekliyoruzz blackberry118 maddi durumunuz varsa devlet biraz rezillik oluyor açıkçası özelde doğum yapsanız daha iyi. Ama sezeryancı doktorlar galiba özelde de. Bilemedim napsanız