Pazartesi sezaryanım var inşallah dün geceden beri karnım hep sert çocuğun hareketleri normal ama ağrı sızı hissetmiyorum sertliğinide dokununca anlıyorum doktora gitmelimiyim nst girmelimiyim sizce normal Mİ yoksa karnımın sert olması cocuk büyüdü ondan mı