Çok istedik çoookk çok üzüldüm şimdi hayırlısı olsun diyorum gönlüm mahzun gönlüm hüzünlü gönlüm anne yüreğim yaralı 😔😔😔😭 kızımı kaybettim ondan sonra tutunamadım bn nefses alamadım gül yüzlü kızım gitti belki bi umut bebeğim olusr da anne yüreğim yine şenl4senisr dedim olmadı nasip ya Allahım nasip yandım Allahım cayırscayır yandım kavruldum kül oldum Allahım nse olur evlat bsekleyen herkese bana da evlat ver 😭😭😭😭