Arkadaşlar ben Nisan ayının 15 nde düşük yaptım kürtaj olmadım. 15nde başlayan kanama1 hafta sürdü ve hiç adet olmadım bu zamana kadar. Düşükten sonra 3 kez korunmalı ilişki oldu 2 kezde korunmasız. Adetimin hala gelmemesi normal mi yoksa yeni bir gebelik oluşmuş olabilir mi????