Nedemekgebeyim 6 haftalık gebeyim çalışıyorum, iki gündür lekelenme oldu yerleşme kanaması sandım ama bugün doktor düşük tehlikesi olduğunu söyledi. Rapor verdi. Dinlen dedi ayağa kalktıkça kasıklarım ağrıyor. bu şekilde olup sağlıkla ilerleyen var mı?
Melek2121 Nedemekgebeyim 4 haftalık hamileyken doktor düşük tehliken var dedi 10 haftayız nerdeyse 6 haftadır ancak yatıyorum kalkmıyorum tuvalet dışında. Yemeği bile yatağımda yiyorum. Sizde öyle yapın gerekmediği sürece ayağa kalkıp gezmeyin. Zamanla geçecek inşallah. 🙏
Tugbayasar07 Nedemekgebeyim bende 6+5 günlüğüm canım doktorum düşük ihtimalinin yüksek olduğunu söyledi 3 gündür lekelenme var ama doktorum şehir dışında olduğu için gidemedim bana başka bi doktor önerdi acile git hemen dedi gittim doktor baktı keseyi gördü ama bebek yoktu düşük başlamış olabilir dedi doktorum iki gün sonra dönücek şehir dışından büyük ihtimal kürtaj olucam😔
Ceycey54 Nedemekgebeyim benimde aynı şekilde oldu Protestan kullandım 3 ay boyunca şükür şuan 35 haftalık olduk
gozde71 Benım üst üste olmadı ama bır hafta arayla ıkı kere lekelenmem oldu . Ayakta kaldıkça sancım oluyor. Doktorum lekelenmesen korkma kırmızı olursa haber ver dedı şükür olmadı. Muayene de kanama alanı görmezse sıkıntı olmaz görürse de ona göre yonlendırır ıcınızı ferah tutmaya çalışın
Fatmaztrk Ayaklarınızın altına birşey koyun uzanın ve tuvalet yemek vs. Dışında kalkmayın Allah’ım sağlık sıhhat versin inşallah 🙏🏻
pamugunannesii Nedemekgebeyim rabbim şifa versin. İlaçlarınızı düzenli kullanin dua edin ve bol su için inşaAllah hemencecik düzelirsiniz.
Tirtir5 Rabbim şifa versin insallah hepimizin bebeğine :( dikkat et canım kendine insallah bişey olmaz iyi düşün