Zeynepct Belirtileriniz var mı hanımlar bende ara ara giren kasık ağrısı göğüslerde içi bomboş gibi bir his dışında 😂bir şey yok sizlerde ?
Dilsay Zeynepct Benim 4 haziran iki üç gün önce kasık ağrısı sık idrara çıkma vardı ama şuan yok😂😂Yine elendim habshsh
mrvsrcn Zeynepct benim 7 haziran bat aşırı bel sırt kasık ağrım var ve sağ tarafımda bi doluluk hissi ayrıca halsizlik uyku var tabi psikolojik de olabilir bilmiyorum, gögüslerimde bişey yok çünkü dostinex kullanıyroum prolaktin için onu kullanınca gögüslerim söndü biraz.
Rm65 mrvsrcn Benim de 8 haziran bugün test yaptım sonradan çizgi çıktı. Kuruma da olabilir. Çünkü daha çok var.
mrvsrcn Zeynepct reglime bi kaç gün kala olur tabiki ama bu sefer 10 gün kala olması şaşırrtı beni inşallah vardır bilmiyorum ama içime var gibi geliyor
CBE13 bende adetime 9 gün varken erken gebelik testi yaptım ikinci çizgi az da olsa görünüyordu,bugün adetime 6 gün var test yine yaptım hiç bir şey çıkmadı,1 hafta öncesinde de bütün belirtiler vardı şimdi ne bulantı kaldı ne de kramplar 🥲
Zeynepct CBE13 e o zaman en sağlıklısı kan testi olur neden bekliyorsun güzel haberler vardır belki 🤭
CBE13 Zeynepct çatlatma iğnesi yaptırmıştım 20 mayıs da acaba ondan dolayı mı ilk yaptığım testte iki çizgi çıktı 🙈 umudum kayboldu
Zeynepct @CBE13 @mrvsrcn @Rm65 @Dilsay Kızlarrrr belirtileriniz başladımı test yapan var mı ? Merak ettim sorayım dedim 🤭
Aslihanfs Zeynepct bat 7 haziran kaset test yaptım iki tane, oldukca silik cizgi cıktı. Bikaç gün bekleyip kan vermeyi düşünüyorum 🤔
mrvsrcn Zeynepct canım benim belirtilerim vardı önceden söylediğim gibi, erken gebelik testi almıştım internetten 31 mayısta yaptım testi silik çizgi çıktı gittim kan verdim çok umutlandım ama 2,9 çıktı. Şu an belim çok ağrıyor göğüslerim sertleşti yani genel adet belirtisi bu ay da olmadı maalesef. Nasip değilmiş diyorum adet günümü bekliyorum canım sende durum ne
Rm65 Zeynepct Belirti yok bende. Yarın belki test yaparım. Laboquik i yapmıştım iki gün önce sonradan çizgi çıktı. Kuruma çizgisiydi büyük ihtimalle.
Zeynepct mrvsrcn benim kasık ağrım yoğunlaştı regli zamanında bu kadar yoğun olmazdı test yapmak için günümün geçmesini bekliyorum her seferinde önce yapardım ama bu sefer geçsin istiyorum. Çok heveslenmiyorum yok gibi hissediyorum. inşallah hep berebar güzel haberlerimizide paylaşırız
Zeynepct Rm65 internet üzerinden aldın sanırım o testi onların çoğunda yanılma payı oluyor diye okumuştum bir yerde ama Hayırlısı olsun inşallah 🙏🏼