Ebilfe doğum katında saçım açıktı. çünkü orda doktorlar dışında kimse yoktu. odaya çıkarkende başımda bir şey yoktu. odama geçince pijama takımımı giyindim tülbent taktım odadan dışarıya çıkmadım zaten. giden gelen namahrem olunca eşarbımı takardım. kaynım, görümcemin eşi filan . onun dışında 2.3 gün kendine iyice geliyorsun . eve çıkıyorsun