Kızım olacak kısmetse🤲 Çook fazla isim düşündük şuana kadar çok fikir değiştirdik internetteki bütün isim listelerine baktım. Son olarak “Mavi” ismi hoşumuza gitti bana huzuru denizi gökyüzünü çağrıştırıyor ayrıca en sevdiğim renktir💙 sizce kızlar yorumlarınızı alabilir miyimm farklı isim önerisi de oluur