silenceee Kızlar 15+6 dayız 4 aylık diyebiliriz artık heralde☺️hastaneye gidicem birazdan gösterir insallah sizler ne zaman öğrendiniz
Sabibo 9+6 haftada ultrason cihazının çok iyi olması mı yoksa sadece bir doktor tahminimiydi bilemedim erkek dendi, 15+6 haftada öğrendim daha net bende hala da değişmedi❤ İnşallah öğrenirsin, sağ salim kucağınıza alırsınız
mor_menekse silenceee 11. Haftada erkek tahmin etti doktorum ama bakalım cuma gidicem belli olur heralde net şekilde 14+4 olacak Allah’ın izniyle 🤲
Annesininportakali53 mor_menekse ay bende 11 haftada %90 kız dedi bacak arası bombostu benimde 10 gün sonra randevum 15 haftalik olcam acaba görünür mü diye düşünüyorum ogrenirseniz siz yazar mısınız 🥰
Ays_cskn silenceee 18.haftada yuzde seksen kiz dendi devlet hastanesindede 19-20 haftalarda kiz tahmin etti artik hazirliga basladik bizde😊😊
mor_menekse Annesininportakali53 tabiki yazarım. Eğer saklamazlarsa belli olir bazen gostermiyorlarmis 😊muayene girmeden 10 dk önce çikolata ye ben öyle yapicam. Hareketleniyormus bebek❤️
Mavisperi silenceee 17. Haftada erkek gibi dedi 100 de 80 dedi ama değişir mi bilmiyorum 10 haziranda yeniden gidicem
Annesininportakali53 mor_menekse aynen doktorum çikolata ye ve idrara sıkışık gel dedi bakalım inşallah gösterir 😄