durulice Bebeğimin odası için ikeadan beşik sipariş ettim, hangi marka yatak alayım bir fikrim yok. Önerebileceğiniz bir model var mı, yataş ile ilgili yorumlarda bazıları 3-4 ayda içine göçtü yazmış çok tereddütte kaldım.
Ecceee durulice yenidoğan döneminde sünger yatak kullanılmalı, markası o kadar önemli değil ama omurga gelişimleri için en uygunu süngermiş..ben reflü yatağını da normal yatağını da e bebeğin markası baby plus olarak seçtim..henüz doğum yapmadım ama kullanıcı yorumları çok iyiydi, mağazada görünce de çok beğendim
Ozlem2206 durulice benimkide yataş evet doğru canım göçtü park beşiğin içine reflü yatağıyla yatıyordum bi tarafı göçtü yani 1 ayda kesinlikle başka marka tercih et