Sofia__ evet ilk aylar bende de olmuştu, böyle kalbim yerinden çıkacak gibi hissediyordum..sanırım bi iki hafta sürüp geçti, doktorum gebeliğe bağlı olduğunu söylemişti, başta bi adaptasyon süreci oluyormuş vücudun, şu anda 28 haftalığım bi kaç gündür nefes darlığıyla birlikte yeniden başladı çarpıntı hissim ama ilk zamanki kadar yoğun değil çarpıntı..daha çok yatınca nefes darlığı baskın.. doktorum şu anda da rahim büyüdüğü için diaframı sıkıştırdığını ve yine normal olduğunu söylüyor..siz de kendi doktorunuza sorun tabi, bi de nabız ölçer saatler çok işe yarıyor, varsa gün içinde ölçebilirsiniz