Merhaba arkadaşlar hastane çantasını hazırlamaya başlıyorum da mama olarak hangi marka önerirsiniz aptamil çok karşıma çıkıyor. Bir de emzik ve biberon markasi önerebilirseniz sevinirim. Araştırdığım kadariyla philips avent iyiler arasinda bir de size danışmak istedim. Teşekkürler