Daha 15+5 haftalığız ama burnum kocaman oldu , doğuştan burnum gerçekten çok güzeldir hatta yüzümde tek güzel olan şey burnumdur estetikli mi diye soran çok olurdu. Ama şu an öyle şişti ki öyle üzülüyorum ki. Gecmiyo mu bu durum yoksa bu haftalara mi özel 🥲🥲🥲🥲