Muhammedamine Bukreizmir ikiside güzel isim ikiside çok kullanılan isim 🤷♀️ Mert daha güzel gibi ama bi tık
Nilay_09 Bukreizmir ikiside birbirinden güzel 😍 🤗 oğlum olsaydı benimde aklımda bu iki isimden birisi vardı iki ismede aşığım resmen 😍❤️ hangisini söylesem diğer isme haksızlık etmiş olurum ikiside çok güzel ya ❤️❤️
Esrabz Bukreizmir bende iki isimi beğeniyordum ama Emire karar verdik bazıları Emir isimli cocuklari aşırı yaramaz oluyo diyolar ama inanmak istemiyorum 🙈🙈
Pelus İsim koymayı düşünürken yurtdışına da giderse ihtimalini de düşünüyorum. Emir ismi hoş evet ama Arap emiri gibi algılanır yurtdışında. O yüzden bence mert.
Elos Bukreizmir şükür gayet normal aklı başında isimler soranlar da var :). İkisi de çok güzel, klasik, tek seferde anlaşılan net isimler. Bence Mert Emir :))
AysegulAloluAcikgoz Emir ismini oldum olasi cok severim. Ama mert ismide ondan asagi degil gercekten. Hangisini koyarsaniz koyun iciniz rahat olsun. Birbirinden guzel iki isim oldugunu dusunuyorum.
arastiran_anne Bence Mert ;) Gebelikle ilgili yararlı bilgiler için; https://www.instagram.com/arastiran.anne/