Mucizem_00 Kızlar malum havalar sıcak ılık su içemiyorum normalde zaten su içemeyen biriyim çok.. Bende soğuk ılık karıstırıp, tabi soguk su oranı daha fazla olup :D limon sıkıp içiyorm Bi sıkıntı olur mu soguk suyun hamilelikte acaba
[silindi] Mucizem_00 boğazlarınıza dokunmadığı sürece sıkıntı olmaz. Karanfille de tatlandırabilirsiniz limonu abartmayın boğazınızı yemek borunuzu tahriş etmesin
eymeninannesi35 Mucizem_00 limon oranına da dikkat edin isterseniz tansiyonunuzu düşürmesin elma yada salatalıkta deneyebilirsiniz onlarda hoş tat veriyo suya
Ervaannesi Mucizem_00 bende soğuk su içiyorum, ılık hiç içilmiyor bu havada 🤦♀️ sanmıyorum birşey olacağını ne olabilir ki
annesinin_beybisi Mucizem_00 ben limonata yapıyorum limon cok az şeker ve soguk su . bu sicaklarda iyi gidiyor 😁
Minikandhismom Eskiye göre boğazım daha çabuk ağrıyor soğuk su içtiğimde bünye hassaslaşıyor sanırım Boğaz ağrısı grip falan da çekilmez yaz günü dikkat edin en iyisi
Mucizem_00 Minikandhismom yoksa su içemiyorum işte Bi şeyler yapmam lazm Dı canm bi deneyim ters bişy olur gibi olursa keserim
Mucizem_00 eymeninannesi35 salatalık denemştm canm sası Bi tat oldu ama elma giö denemedim kücük kücük kesip mi atcam
eymeninannesi35 Mucizem_00 limon benim çok çabuk tansiyonumu etkiliyor malum tansiyona da dikkat etmemiz gereken dönemdeyiz elma koyuyorum bende genelde 🌸
Mucizem_00 annesinin_beybisi annesinin beybisi aynen 😁 ama şuan da bile sıcak wetki etmiyor yanıyozzzzz