Kızlar 38+2’den merhaba, sabah doktor muayenem vardı alttan vajinal muayene oldum ve doktorum bir iki parmak açılma ve yumuşama olduğunu söyledi.. Normalde son adet tarihime göre bebişin doğum tarihi 11 Haziran normal doğum beklediğimiz için şu an tam net bir tarihimiz yok ama doktora hocam ya 10 güne doğmazsa? dedim, 1 hafta daha bekleriz dedi, sonra suni dimi hocam olmaz dedim🤪💖 o da görürsün 10 güne doğacak bu çocuk dedi, aşırı heyecanlandım gelir mi dersiniz ya🥲🥲🥲
Nst’yi vermiyorlar, sormayı da unuttum şimdi aklıma geldi pek anlamıyorum bu sancı muhabbetinden bi bakabilir mi anlayanlar? Ben bu fotoyu çektikten sonra bir iki kere daha baya yükseldi o rakamlar 90-100 gibi
https://resimyukle.io/r/CNw30vHO60
Biraz uzun oldu kusura bakmayın, çok heyecanlandım 🤩 Hepinizi öpüyoruuuum, hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🌸🐣🧿🤲