Hamileliğin başından beri hiç kanamam veya lekelenme olmamıştı. Bugün detaylı ultrasonumuz vardı ve sabah kalktığımda sulu kırmızı kan olduğunu gördüm. Hemen doktora geldik. Bir sorun yok, bu haftalarda olabilir dedi. Progesteron iğne verdi, sabah akşam da hap olarak içmem için progestan. Şimdi de detaylı ultrason randevumuzu bekliyoruz. Sizlerde bu haftalarda kanama yaşayan oldu mu?