minikmelek1311 Hafta ve hala çok uykusuz ve yorgunum. Ve canım hiç bir şey yemek istemiyor. Zorla yiyorum bayilmayim diye. Benim gibi olan var mı ?
ANK__ minikmelek1311 6+6 haftalığım bir parça birşey bile yesem midem bulanıyor geceleri de zaten halsiz ve uykusuz geçiyor :(
Aydabelinay minikmelek1311 ben uyuyorum uyumaya doymuyorum hep yatasım dinlenesim geliyor hiç bisi yapasım gelmiyor 🥺 iştah kapalı yiyesjm gelmiyor 🥺 yemek yememem iyi ama çok kilo almıştım hamile kaldım bide üstüne zayflmam lazm🥺
minikmelek1311 ANK__ ben o haftalarda yiyordum ama uykusuzluk yorgunluk hep vardı şimdide öyle sürekli uyuyorum
minikmelek1311 Aydabelinay kaç haftalıksın. Benim bünyem kiloya elverişli değil kilo alamıyorum şimdi hamileyim bakalım alacakmiyim
Aydabelinay minikmelek1311 keşke bende kilo alamasam , ya bide bikac gündür acayip gaz ve ishal var bu normal mi
minikmelek1311 Aydabelinay gaz normal hatta bende 6 aylık gibi karnım şiserdi. Kabızlıkta vardı bunlar normal. Kabız olmaktansa ishal daha iyidir ama doktoruna sor ve vücud susuz kalmasın ishalde su kaybediyor vücudun bol bol su iç.