Emos07 Normalden daha fazla tuvalete cikmaya basladim, ara sira karnimda batmalarda oluyo, durup durup aniden sicak basıyor, sizce belirtimi?
Bguzeel Emos07 bazen psikolojik okadar belirti yaşıyor ki insan,bende herşeyden farklı kramplar vardı adetime yakın ağrım olur ama kramp olmazdı tek belirtimde oydu. Ama en en belirgin ve net belirti adetin gecikmesi. Yaklaşık gecikmeden 5 gün sonra testimi yapmış pozitifi görmüştüm. İnşallah Allah gönlünüze göre verir 😊
Deletedmom83940 Emos07 yani gebelik belirtisidir diyemem adetin geçerse yada yaklaşırsa test yap 2 hafta çok çünkü