Cans50 Kızlar merhaba.Henüx dr a gitmeden ama vajinada bir ağrı ve yanma var.Idrar yolu enfeksiyonu olabilir mı?Dr um da yıllık izinde pzt gelecek beklesem mı hemen başka bir dr a mı gitsem ?Bebeğe bir etkisi olur mu?Çok tedirgin oldum.Fikri olan var mı?
sudamlasi Cans50 pazartesiyi bekle bence doktorun tahlil yapıp ilaç verir duruma göre. Doğal yöntemler var bol su içmek salata yemek iç çamaşırını ütüleyip giymek vs... Bunları deneyebilirsin
Esen Cans50 bende öyle hissediyordum gittim bugün tahlil verdim sağlık ocağında sonuç çıkınca da doktoruma yollicam duruma göre sende öyle yapabilirsin vakit kazanırsın
Babyhappyy Cans50 evet bendede var 7+5 haftalık hamileyim idrarı çok az yapıyorum ağrı oluyor çok kötü bişey antibiyotik verdi doktor 😓
Dilekkkk Cans50 Canım başka bir kadın doğum doktoruna git idrar tahlili mi iste sen yine yaptır doktoruna fotoğrafını çek at