Semays Kızlar göbeğim sivri gidiyor 22 haftalığız kendi doktorum 16. Haftada kız dedi organ taramasında perinatoloji doktorumuz da kız dedi kafam karıştı 🤔 etrafımdakiler erkeğe benziyor diyo doktorlarımızın yanılma payı varmıdır sizce 🥲
Canpolat Semays etraftakiler kaç yıllık perinatolog acaba ? 😀 etrafa ne bakıyon canım insanlar içini bilirler mi hiç ? 😀 Perinatolog görüyor rahmini işini klitorisi falan 😀
Haticelisa Semays alakasi yok sivri veya yayvan olmasiyla benim karnimda sivri ama kizim olucak insallah
aslansmommm Semays lütfen artık bu hurafeleri bırakalım ya 🤭😁 sivri yayvan düşük kalkık vs bunlar sadece sizin vücut yapınızla alakalı bebeğin cinsiyetiyle değil etrafınızdakilere de öyle söyleyin 🥰
Semays Canpolat 😇😇 kadın doğum doktorun kızmı dedi diye sordu bi afalladım cinsiyet değişti mi acep diye sonra kızınız olacak doğru söylemiş dedi 😊 son 8 ayda cinsiyet değişen arkadaşlarım da oldu az korktum
Haticeeklyc Beni her gören kız diyordu 😂 Karnım ve basenimden dolayı aşırıda ekşi yiyordum 😂 kıza hazırlamıştım kendimi oğlumuz olacak☺
litfenama Semays etrafınızdakilerin yanılma payını neden düşünmedimiz hiç? Benim de kızım olacak ama “erkek karnı” diyen saçma sapan karın şeklinden cinsiyet tahmin eden çok var.
Semays litfenama evet böyle şeylere çok takılmam ama bu insanlar çoğul olunca bi kafa karıştırmıyo değiller 😁
Meryem83 Semays benim de kızım olucak hayırlısıyla ama görenler karının erkek karnı diyor artık takmıyorum doktor dan iyi mi bilecekler 🙄
Canpolat Semays korkma korkma 😀 Allah’ın izniyle sağlıkla alalım kucaklarımıza 🤲🏻Etrafa da kulak asma 🙂
Ssmerve10 Semays bacım doktor kız demiş etrafindakilerde doktorsa eğer şüphelenen ama değillerse kızdır.
Ecceee Semays bana da aynı şeyi söylüyor gören herkes göbeğim sivri olduğu için, erkek di mi diyorlar ama bebeğim kız fetal DNA yaptırdık ve detaylıda da rahim yumurtalıklarına kadar gördük yani 😁😂 hurafe bunlar tamamen 😁