Kubra190506 Kızlar ctesi kanlı nişan geldi bgun 2 cm açıklık var dendi ama SANCIM yok … yasayan var mi bu durumu (39+2)
Deemetibostnci 2cm 10cm çıkması nerdeyse bir günü alır normal dogum yapacaksan bekle kuzum evinde bekle 2cm ağrı gibi oluyor sancı sırttan belden kasırga iner
hcrhcrhcr Bebek geliyoooooorrrr 🥳🥳🥳🤲🤲🤲agrini evde cekmeni tavsiye ederim zira hastane sıkıntılı geçebiliyor bir avazda hayırla kucağına al inşallah