Busrasbaby Merhaba, Epidural anestezi ile doğum yapan arkadaşlar epiduralin faydaları ve yan etkileri ile ilgili yaşadığınız durumları bizimle paylaşabilir misiniz? Şimdiden çok teşekkürler 😘
znurstnKaraca Busrasbaby ben 1 ay önce epidural normal doğum yaptım epidurali almadan önce sancılarım çekilmezdi epidurali aldıktan sonra rahatladım sancıları yine hissettim ama çok az şekildeydi rahattı, hiç yan etkisi olmadı bende kötü bişey yaşamadım